close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

Emo aneb jak je to doopravdy!!! Přečíst!!

5. dubna 2007 v 14:21 | Lucinečkaaa
Něco o emu (ale pravda) !!
Měli by ste si to přečíst celý,i když je to dost dlouhý! ;)
Úvodem bych chtěla říci, že tento článek ( nenapadá mě jiné lepší pojmenování tohoto smělého počinu) je určen především dnešní ( české ) zmedializované mládeži, která s nadšením navštěvuje myspace a vampirefreaks, kde obdivuje profily sladkých hochů a dívek, kteří na ně ve svém pruhovaném triku, patkou přes obličej a s korály na krku smutně hledí se slzami v očích, které jim rozmazaly oční linky. Pokusím se těmto " emokids " vysvětlit, proč je nějaké " emo boy kissing boy " a devadesátiprocentní bisexualita naprostý nesmysl, a že to rozhodně nejsou nějaké typické rysy hudebního stylu - ema.
Ovšem ráda bych tento článek věnovala i lidem naprosto nezasvěceným, kteří vnímají emo pouze jako jakousi maškarádu, která si obutá do tenisek a prohrabujíc si své tmavé vlasy, pomalu vykračuje ulicemi.

Přemýšlela jsem, jak tento článek zkonstruuji. Nakonec jsem dospěla k názoru, že nejrozumější a nejpřehlednější bude hned ze začátku vysvětlit, co je to emo ( emocore ), kde se vzalo a k čemu je vlastně dobré….
Zapomeňte na všechno, co jste doposud o emu věděli. Hotovo? Můžeme začít.
Emocore se vyčlenilo někdy v osmdsátých letech z Hardcore punku….Emo je tedy svým způsobem punk ( opavdu je to tak, nekrutte hlavami :) ). Jaký je tedy rozdíl mezi punkem a emem? V emu nastala hlavní změna ve zpěvu - zpěvák chvílemi křičí, sténá, nebo naopak šeptá - prostě prožívá hudbu ( emoce ). Emo je subkultura! Uznává tedy jakýsi životní styl a názory. Chce ovlivnit společnost, aby se chovala etičtěji a hummáněji - hlavně potom vůči zvířatům a přírodě jako takové. Proto se zajímá o politiku, ekologii a morální zásady. A i proto je zde snaha stát se sXe ( SxE ), což znamená " straight edge " - žádné drogy, tabák, alkohol ( někdy třeba i kofein ) a hlavně být veganem či vegetariánem. Také je tu samozřejmě silný " kult " DIY ( nebo-li " Do It Yourself " ), který spočívá ve vyrábění si různého oblečení, doplnků a pod. různými technikami…. Prostě je to snaha být, co nejméně závislý na konzumní společnosti, což je v undergroundu vcelku předpokládaná záležitost. To by bylo zhruba k životnímu stylu ( který má své kořeny samozřejmě v HC ).

Co se týče kapel….to je poněkud složitější. Jisté je, že mezi první " průkopníky " patřili Rites Of Spring, Embrace, One Last Wish, Husker Du, Dag Nasty a další…. Linie pokračuje kapelami jako jsou: Moss Icon, Heroin, Indian Summer, Sunny Day Real Estate, Elliott a mnoho - opravdu mnoho dalších. Pak nastává " problém "…. Přichází rok 2000 a názory se rozcházejí. Jako kdyby se posluchači rozdělili na dvě skupiny - první, která vyznává " old school " a ( v jejích očích ) popovější novinky odmítá. A druhá, která nechává scénu růst a nabalovat na ni takové kapely jako jsou: Fall Out Boy, Finch, From Autumn to Ashes, From First to Last, Funeral for a Friend, Hawthorne Heights, Matchbook Romance, My Chemical Romance, Panic! At The Disco, Silverstein, Something Corporate, The Starting Line, Taking Back Sunday, The Used a plno dalších. Je pravda, že některé nynější kapely, které jsou označovány za emo už dávají spíše na image, prodej desek a hrají, protože je muzika prostě baví. Názory, které emo chtělo říci už byly řečeny kapelami v devadesátých a dřívějších letech.
Tedy, co se týče mě, tak v tom mám jasno i nejasno. Jak bych to řekla, aby to nevyznělo, tak , jak to stejně vyzní….Prostě, když potkám člověka, který zná a poslouchá kapely, které se řadí do old school, tak z něho mám hned lepší pocit, než z člověka, který zná pouze ony popové ( ano, jsou populární ) " novinky ", které ještě ke všemu viděl na MTV. Mám zkušenost, že ten člověk, který se spíše zabývá těmi kořeny ví o subkultuře asi tak ( abych nelhala ) o sto procent víc, než onen druhý zmíněný, který se ( aby bylo dílo dokonáno ) hned prohlašuje za strašného " emaře " ( mimochodem výrazy jako: emař, emokid, emoboy, emogirl, emopes, emotužka a emotoaletní papír mi taky zrovna " nevoní " ) Ale také znám lidi, kteří poslouchají kapely bez rozdílu, i když si je uvědomují a působí na mě rozumným dojmem. Já osobně poslouchám z ema pouze to, co se mi líbí a to, co mě nějakým způsobem ( avšak né vizáží ) zaujme. Ale na nějaké nynější kapely jsem už vysloveně alergická, snažím se soustředit na ty " starší " kapely.
Tak, to bylo tak stručně k emocore….na tom přeci není nic špatného, ne? Myslím, že člověk, který předtím o emu nevěděl zhola nic nemá po přečtení těchto řádků důvod se o emu vyjadřovat s opovržením, nebo s posměchem.( A také bych pro ně touto větou ukončila své povídání a poprosila je, aby si pamatovali, že emocore je poze všechno to, co jsem zmínila výše a nic víc! Pokud tedy budou pokračovat ve čtení, chci je upozornit, že následující řečené věci nemají s emocore NIC společného ).
Ano, milé děti, ted se dostanu k Vám :)
Ještě jsem zapomněla na ony emokids, které jistě ted doufají v odpověd, proč jsem se v historii ema ani slovem nezmínila o patkách, černém laku na nehty, depresích, smutném pohledu do země, barevných korálech, nadmíře bisexuálních chlapců, namalovaných srdíčkách na rukou, růžových teniskách, plakajících dívkách i chlapcích, žiletkách, pruhovaných tričkách a tak dále, a tak dále………….
Víte proč jsem se o těchto věcech ani jednou a ani slůvkem nezmínila?
PROTOŽE JE TO NESMYSL! A NEMÁ TO S EMEM NIC SPOLEČNÉHO!.....
Ano, mé zlaté domnělé " emokids ", přesně proto :)
Och, je mi jasné, že někomu jsem ted dvěma větami zničila veškeré idee o světě, zbourala jsem vše, pro co dosud žil, ano, jsem zlá, zlá mjk! Ale jsem také pravdomluvná…Ruku na srdce, ( máte ho přeci tak velké a oevřené, jistě to pro Vás nebude problém ), chcete žít pro nesmysl? Chcete žít pro pózu? Chcete být všem lidem, kteří uznávají emo pouze pro smích? Chcete, aby se o Vás natáčela posměšná videa? Chcete, aby si všichni, kdo o emu prozatím nic nevěděli díky Vám pomysleli ( a to zcela právem ), že emo je ta největší pí*ovina, kterou kdy ve svém dosavdním životě poznali? Aby se všichni od této skvělé muziky a jedinečného ( a podle mě i správného ) pohledu na svět odvrátili jenom proto, že poznali nějaké pozérské emokids?
Zamyslete se nad sebou. To, co považujete za " emo módu ", to není žádná emo móda, vždyt vůbec nikdo neví, kdo to vymyslel! Kde se to vzalo, nebo z čeho to vzešlo? V emu panuje DIY kultura, sami si běžte něco ušít, uplést, vyrobit a né honem rychle kupovat řadové výrobky.
A taky bych byla opravdu velice ráda, kdyby mi někdo vysvětlil, jak jste přišli na tu bisexualitu…..zanechám ted veškerých faktů a přinutím Vás, aby jste použili mozek a zamysleli se. Jak si to představujete? Vždyt podle toho, co prezentujete je téměř každý " emo " kluk bisexuální nebo gay. To znamená, že, když poslouchám emo, tak musím být bisexuální? Co je tohle za blbost?!Nebo to mám chápat tak, že každý homosexuál ( či bisexuál ), který se narodí, tak je předurčen k tomu poslouchat emo? Čili bisexuál, který neposlouchá emo, vlastně ani není bisexuál! Měl by se za sebe stydět!….Nebo, já opravdu nevím, jak to mám pochopit. Nebo to je jen čirá náhoda, že všem bisexuálům na světě se líbí emo hudba? Vždyt to ani není z praktického a biologického hlediska možné, aby jich bylo tolik. Rozum do hrsti lidi!

A v neposlední řadě se dostanem k těm Vašim oblíbeným emocím, to je taky kapitola sama pro sebe. Pořád slyším, jak se oháníte tím, že pláčete a dáváte najevo svůj smutek proto, že se za to nestydíte, projevujete přeci EMOce. Myslíte si, že ted jsem si naběhla, že ano? Protože se v historii emocore o emocích zminuji. Houby s octem, milí přátelé. Nabyli jste totiž klamného dojmu, že emoce, které jsou opravdu bez diskuze spjaty s emem, se projevují právě tím, že si popláčete, když na Vás byl někdo zlý, když jste ztratily své pruhované " emo " ponožky, nebo když Vám došel lak na vlasy. Nesmysl, od začátku do konce nesmysl. Emoce, které jsou míněny v emocore přicházejí do popředí v souvislosti s konzumem a materialismem. Prostě a jednoduše se klade větší důraz na emoce a morální zásady.

Já vím, že jestli si ted mé povídání, čte někdo, kdo má profil nacpaný líbajícími se chlapci a dívkami v pruhovaných šatech, včera si nechal udělat piercing do rtu ( aby byl správný emák ), dnes předvedl rodičům hysterický záchvat pláče, protože mu místo mandarinek koupili pomernače a zítra se chystá obarvit svůj nový ( solidně emotivní ) sestřih vlasů na černo, tak pro něj bude jednodušší pomyslet si o mně, že jsem střevo, které neví, o čem mluví, než aby svůj způsob života ( znovu :) ) , nebo alespon svůj styl oblékání od základu změnil.
Milí pozéři, zamyslete se nad tím, vždyt underground a subkultura ( ke které se přeci hrdě hlásíte, protože tvrdíte, že jste emo ) vyžaduje po člověku originalitu a schopnost přežít v dnešním ( ano, já vím, tolik černém a vůči Vám tolik krutém ) světě. Ale Vy……Vy jste všichni stejní, jak na běžícím pásu, žádný nápad, žadná originalita, a když se vyskytne problém, tak se schoulíte do temného koutku a tam pláčete. Na jednom blogu jsem se dokonce dočetla, že jako správná " emogirl " musím chodit pomalu, nikomu se nedívat do očí a vypadat smutně - to snad ani nebudu komentovat, nehrajte na mě, že jste úplně pitomí a uznejte, že je to jedna z největších blbostí, jaké jste kdy četli.
Přestante se schovávat za Vámi uměle vytvořené jakési " emo ", nechci od Vás po tom, co si tohle přečtete, slyšet, že s tím souhlasíte, ale, že Vy nebrečíte, a že emo posloucháte, a že chcete pro přírodu to nejlepší - to můžete, ale bez té pitomé pózy! Také dobře chápu, že se chcete někam zařadit ( to každý ) a banda milých, vždy krásně nalíčených, upravených a čistě a hezky oblečených lidí ve Vás vzbuzuje pocit štěstí - který, jen tak mimochodem, stejně potlačujete, protože musíte být hrozně smutní a koukat se do země. Ale v ostatních to vzbuzje pouze posměch. Jestli se Vám to líbí, rádi se takhle oblékáte a rádi se přetvařujete, tak si tak pro mě za mě klidně i žijte, ale když už jste s tou umělotinou začali, tak to dotáhněte do konce a vymyslete si svůj vlastní uměle vytvořený kult a nazvěte si ho, jak chcete, ale přestante používat výraz EMO - protože Vy jste pravý opak, chováte se opačně, než je pro subkulturu typické. Jenom tím emocore ubližujete a to myslím zcela vážně.

Možná se Vám zdá, že to byla vyčerpávající snaha některým lidem otevřít oči, ale já jsem ještě zdaleka neřekla vše, co bych říci chtěla a je mi jasné, že někdo to opět nepochopí, i když to vidí černé na bílém ( respektive bílé na modrém ) a své pózy se nebude chtít vzdát. Právě proto mi chybí osobní kontakt, říci to člověku osobně a s patřičnými argumenty.
Pokud nevěříte mně ( což je od Vás velice neslušné, protože jsem nad tímhle článkem strávila tři hodiny ), tak se taky občas snažte získávat informace někde jinde, než na myspace, nebo VF.

Držím palce, ať z toho, co nejdříve ( pokud možno hned teď ) vyrostete.
Moje skromná poznámka - zaprvé jsem to nepsala já aby nevznikali dohady a pak si taky myslím, že je hodně dobře že se takovýhle články objevují, že je někdo kdo nezapomíná na opravdový emo a kdo jen tak nesouhlasí s tím co se za "emo" považuje ted...
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 iluze iluze | 5. dubna 2007 v 16:58 | Reagovat

hmm takže jen okopčenej článek, jak řikáš ve své "skromné poznámce" mohla by si sem dát aspon odkaz... aby sme se hohli vyjádřit "skutečné" autorce...

2 mOtHerFuCKiNg pRiNCesS caMpY mOtHerFuCKiNg pRiNCesS caMpY | Web | 5. dubna 2007 v 20:55 | Reagovat

poznam..... presne ked som vam toto na blog napsiala pred pol rokom... zacali ste mi nadavat... ale nehajme to tak.. odpustam vam =DDDDDDD

3 Lucinka Lucinka | 6. dubna 2007 v 17:02 | Reagovat

iluze: No jooov furt... a když já nevím odkad to bylo,ta holky tam neměla zdroj!

4 Lucinka Lucinka | 6. dubna 2007 v 17:03 | Reagovat

To mOtHerFuCKiNg pRiNCesS caMpY: Tak jo faine.. díkec... já ani nevím,to víš já sjem sklerooozííítaaaaaa

5 blabla blabla | 18. dubna 2007 v 10:37 | Reagovat

Je to prostě móda nic víc taky se mi to líbí a nosim to jen proto že se mi to líbí neřikam že sem emo a co ty víš jestli to řikaj i ty ostatní prostě je to móda tak se uklidni

6 Nicky Nicky | Web | 18. dubna 2007 v 11:00 | Reagovat

ten článek je bez chyby..!!!a pravdivej..co je EMO?...jen moda..redy alepson tady, pro většinu lidí je to jen moda a poza..!!k čemu vám to tedy je?? netvrdím že neposlouchám emo..poslouchám(ale nejen to..)..když jsi mluvila o těch emocích..EMOce má každý...a holka(kluk) která si pobřečí..se hned považuje jako děsná emo žena...no jako omluvte mě..ale toto mi příjde děsně hloupý jako fakt moc..!!...vždyt lidi...ty "emo"..znáte převážně jen z obrázku..a nemůže poznat jak se chová...takže co když je to ..taky pozéér?!..hh

příjde mi to vtipný...až k pláči..za chvíli toto pomine, a co vy?..odhodíte hadříky a znovu hledat novou modu, nové pozérství..že váš to baví..budte kým ste...Emo neni o tom že na sebe naházíte ranec proužků,lebky,uděláte černý linky,patku barevných vlasů do xichtu a conversy...ale o tom jak se chováte,popřípadě cítíte...a jestli to berete opravdu vážně..toť můj názor..

7 Barča Barča | 18. dubna 2007 v 19:57 | Reagovat

Já myslím že není až tak důležitá historie..jestli tato vymyšlená emo moda a emo styl nezanikne v příštích letech tak za nějakejch 50 let a víc se všichni budou zajímat jen o to jak to vzniklo v týhle době a nebudou rešit že to vlastně vzniklo z ničeho a je to jen pojednavajici nazev o nějakem stylu.Jinak já osobně když zabrouzdám v hlavě tak sem taky uzavřenější,a při pohledu na mě každýho napadá že sem psychicky labilní..no podle psycholožky trochu jo ale to dame stranou..mám hodně kámošů s kterýma si skvěle rozumím a směju se..(většina to jsou hip-hopeři,skejťáci a bikeři)ale když přijdu domů všechno na mě padne a sem smutná,čmárám si obrázky atd...od malička preferuju jenom lebky a černou a taky červenou barvu.Ale nikdy sem si nepoložila otázku jestli sem emo..a proč?protože to nic neni,dělám to jak se cítím,sem taková jaká sem,akorát ostatní nezatěžuju svými problémy.Ani si nemaluju příšerně černý oči,ani nenosim conversky,nic s tohodle stylu kromě pár triček onoho stylu s lebkama..to je vše takže si myslím že by jsme emo kids,girls,a boys měli nechat ať si žijou ve svym vymyšleným světě když už si vsugerovali že žijou jen pro to..jinak emocionalni punk-rock je kolikrát i pěkná a poslouchatelná muzika...tot vse a můj názor na to..

8 jana jana | 29. dubna 2007 v 18:46 | Reagovat

Mylsím že tohle je ten nejhorší článek co jsme kdy četla! Je to pořád dokola, co je EMO co není EMO. Každej se chce někam zařadit a když říká že je emo a cítí se jako emo, tak proč to znemožnovat? Každej jsme nějakej ať už s černýmy vlasy, lebkami, proužky či otrhanou bundou. Nechte EMO prosímvás už být. Furt lepší aby to každý barl jinak, než aby po ulici chodili všici stejný, toť vše.

9 KOKOT KOKOT | 1. května 2007 v 20:42 | Reagovat

emo je ta nejvetsi sracka co sem slysel i videl, vratte se do skolky deti!!

10 kopi kopi | Web | 12. května 2007 v 22:05 | Reagovat

autorkou tohohle clanku je mjk99 :))

11 Mili Mili | 13. května 2007 v 9:37 | Reagovat

MCR není emo skupina, nemají s emem nic společnýho, kdy už to všichni pochopíte???!!!!!!!!!!!!!!!

12 Thor Thor | 13. května 2007 v 12:05 | Reagovat

sraz EMO

http://www.youtube.com/watch?v=ziLs0Mraa64

13 Em!k Em!k | 13. května 2007 v 15:37 | Reagovat

Pro autorku tohoto článku:

O emu holčičko píču víš!

Můžu se ti jedině vysmát!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDD

14 Em!k Em!k | 13. května 2007 v 15:38 | Reagovat

Mili:

MCR není emo skupina?

A co to teda je?.........Hip-hop?????????

=DDDD

15 Já | 15. května 2007 v 20:18 | Reagovat

Takže s tímhle článkem ZČÁSTI souhlasim. Alespoň někdo ví, co EMO skutečně je, narozdíl od dnešních "EMO kids", kteří si myslí, že když nosí patku, mají obarvený vlasy na černo, atd. tak jsou prostě EMO, protože to četli v nějakým časopise nebo to viděli na MTV a teď je to děsně IN. Pokud je emo tohle, tak i já nebo hodně lidí co znám , musí být "ímou". To stačí když člověk nosí boty ve stylu conversek, vlastní placky a má na krku žiletku, hned je z něj emo. A samozřejmě jako správný emo si hned založí blog , kam si dává obrázky emo boys, emo girls, emo houbiček a píše jak ho ten svět děsně se**, jak ho se**u rodiče, protože mu nedovolí obarvit vlasy na černo a piercing do rtu, taky jakej je to děsnej "outsider", nikdo ho nemá rád a další podobný věci. Vy tzv. "EMO" si uvědomte, že tohleto už opříští rok nebude IN a že v módě bude zase něco jinýho. Stejně ty vaše pruhovaný trička, korálky, piercingy, atd. odložíte a budete zase schánět to, co bude zrovna v módě. A i když ne, tak po vás stejně neštěkne ani pes, tak neříkejte jaký jste 100% "ímou". Ale tohle neplatí jen u tzv. emo, to platí u všech, co si myslí, že když si něco oblečou, tak jak jsou originální a drsný a jak je hned všichni začnou žrát.

...

Jinak přestaňte už všichni kua probírat co to je a co to neni, nebejt vás, tak má každej svůj styl-nestyl a byl by klid.

...

to Em!k: Já si myslim, že by se asi všichni měli vysmát tobě, už jenom za tvé "vtipné" a "inteligentní" poznámky.

16 Cisa Cisa | Web | 16. května 2007 v 18:43 | Reagovat

Hledala jsem odpověď na otázku co je to emo. Já nejsem emo, v žádným případě, jen mě zajímalo, co to je doopravdy zač, protože se na tom asi nikdo nikdy s nikým neshodne.

Myslím, že tenhle článek mi pomohl. Kuju

17 Emoušek Emoušek | 18. května 2007 v 17:38 | Reagovat

hm ja se k tomu RADSI vyjadrovat nebudu.je to na nic.aby sme se ridili jak to ma byt a jak to nesmi byt a to muzem,ne my se nesmime smat to bychom pak nebyli emo...hele myslim ze by stacilo o emu rict ze je to emocionalni a citlivej styl.....a kdo to nepochopi,no tak nevim.ale takhle.jo a mohla by si aspon uvest zdroj kdyz uz to mas skopirovany...pa

18 nicole nicole | E-mail | 25. května 2007 v 14:42 | Reagovat

čo je to emo jen tak v skartke

19 Lenna Lenna | E-mail | 6. června 2007 v 11:30 | Reagovat

je mi upřímě jedno kdo temto článek napsal,ale bylo to dost výstižné.Nedávno mi jedna holka řekla,že VŠICHNI emo kluci jsou bisexuálové,já sem myslela že jí vybombím.o EMU nic neví a toto bude rozhlašovat?tyhle lidi fakt nemám ráda.Chtěla sem vám ještě říct,at kašlete na všechny styly jako já.žijte jak to cítíte.když jsem smutná,tak si pobrečím,ale rozhodne nejsem smutná celýá den,normálně se smeji a bavím se a když je mi nejhůř tak si pobrečím,ale rozhodne nebudu z toho smutná celý rok a začnu být kvůli tomu ,to¨emo,nezačnu se oblékat černě,červeně,proužkovaně atd.žiju si svým vlastím stylem a tak to pro mě zůstane na vždy! emo neni o oblékání a o vzhledu,ale to bohužel chápe jen hrstka lidí.....

20 =) =) | E-mail | 8. června 2007 v 16:46 | Reagovat

  hledám holku co byla v Praze na My CHEMICAL romance asik tag v DRUHE rade =)) mela HNEDY VLASY , trosku namalowany ocicka a malickou cernou maslicku we wlasech =) napish =*

21 emo4ever emo4ever | E-mail | 9. června 2007 v 13:22 | Reagovat

to em!k----ja s tebou plně souhlasim, ten clanek psala naka pica,ktera bere vsechny do jednoho (nebo dvou) pytlu.... emo jsou ti, kteri proste poslouchaji emo hudbu !!! mcr je emo (kdyby neco) aji kdyz je moc nemusim... emo jsou tmave vlasy prouzky a nake ty vyrobene vecicky... ale hlavni je ta HUDBA-----kdo s tim co nadela ze se emo vyvinulo... vsechno se nak vyvine....bud k horsimu nebo lepsimu... :( njn co se da delat !!! jeste na konec vam muj nazor na to shrnu---- takze:emo je hudba (FOB, MCR,AIDEN...) a hadry (PROUZKY, TENISKY, VLASY..) ale hlavne POCITY !!!!kdyz se citi nekdo opusteny tak se citi tzv emo !!! mi je jedno co to vlastne emo je a jestli to je nebo neni komercni, ale instinktivne to kazdy pozna jestli je nebo ne... ja sem s tim zacala podle hudby---AIDEN.... pak uz to jelo... ty hadry a vlasy a oci a rezani...mi je vazne upe fuk esli to je blbe nebo picovina ale proste mam svoje starosti... :( tak se pls do toho vseho nenavazejte kdyz si myslite ze ste kdovi jak chytri----zamyslete se zamyslete se.... ano ty kecy nam ale fakt nepomuzou !!!! kdyz ma nekdo trable (nejcasteji s laskou) tak hold to nak resi (treba tou ziletkou apod..) vsak neni hned emo !!! muze treba nosit pruhy a cerne vlasy a tenisky s hvezdickou ale pritom poslouchat evu farnou--- to neni emo !!!!! tak naposled---EMO JE HUDBA A POCITY...

ufff :) to by stacilo

22 =) =) | E-mail | 9. června 2007 v 17:11 | Reagovat

emo4ever : souhlasim =)   !!  autorka si plete emo asi s hipisikama :D:D:DD kdyz pise : emo se snazi byt vegetariani , a vyrabet si obleceni : to me pripadne jako hipisaci jak si batikujou tricka ale co uz :D:D:DD

23 Baruš Baruš | 10. června 2007 v 20:34 | Reagovat

já jsem to četla i na jiném blogu a myslím,že je to dost dobrej článek!!!!=-)

24 Laura Laura | E-mail | 18. června 2007 v 15:41 | Reagovat

ten článek je celkem přesný.Prostě nechápu lidi kteří si hrají na smutné človíčky a řežou se do ruk (i když takové znám) Líbí se mi všechno ten styl muzika atd. Je to mooooooooooooooooc pěkný  : D

25 Weittee Oi! Weittee Oi! | 21. června 2007 v 9:21 | Reagovat

Konečně!!!! konečně se našel někdo inteligentní,někodkod pochopil že TO co se teď z emocore stalo je pěkná sračka!

26 Mogul 364 Mogul 364 | E-mail | 4. července 2007 v 18:35 | Reagovat

Nazdárek Všichni,.... nevím co napsat je to moc pěkně napsáno,ale tímhle se vubec nezabívám dělám si svuj názor a pohled na všechno sám ...a tady ty "bláboly" - jednim uchem vleze a druhým vyleze ...nebudu furt poslouchat co je emo a co není co je punk a není ...sem sám sebou a dělam co se mi líbí vo tom to je .... pokud nejsem debil měj na hlavně třeba hrnec ..a co jako??"""!!! :-) měj te e pěkne a hádej te se do nekonečna jako to dělá každej třeba na tema co komerční a co ne...bože kdybyste radši věnovaly více času něčemu užitečnějšímu..něco dokázat vytvořit atd... ale ne lidi sou ruzní.asi to tak má být !!! pappalalla Mogul 364

27 Mogul 364 Mogul 364 | E-mail | 4. července 2007 v 18:36 | Reagovat

...aco at sou tzv. emokids at nosí patky proč ne rozhodně lepší než šamponí,fetáci,fašouni a podobná sebranka bez budoucnosti...není nic lepšího než slušnej morální člověk...

28 kiki kiki | E-mail | 10. července 2007 v 22:16 | Reagovat

ja si myslim ze mas urcite pravdu.....

29 kiki kiki | E-mail | 10. července 2007 v 22:18 | Reagovat

ale nechapu proc kdyz tu mluvis o tom jak pruhy nejsou emo tak v tech tvych obrazka ch to mas vsude a nadepsany EMO hadriky a blabla

30 Akiii Akiii | 22. července 2007 v 23:11 | Reagovat

Konečně rozumnej článek!!!

31 :O) :O) | 24. července 2007 v 17:04 | Reagovat

kiki-> To bude proto že ten článek nepsaLA ONA....

32 DarkAngelic DarkAngelic | 26. července 2007 v 15:18 | Reagovat

to ze si nekdo oblece tricka s lebkama tak neznamena ze je emo treba me se lebky desne libi ale ze bych musela mit kvuli tomu cerny linky to fakt ne jen se mi proste libi naky obleceni taky nejsou vsechny nej ale kazdy si prece vybere taky obleceni ktere se mu libi

33 Harajuku Lover Harajuku Lover | E-mail | Web | 22. srpna 2007 v 23:17 | Reagovat

S tímhle článkem plně souhlasim! Nejsem emo, doteď jsem neměla ráda emo vůbec, ale po přečtení tohohle článku jsem změnila názor aspoň na to opravdový old school emo, který o něčem je...A ne ty rádobyemo, co jsou dneska všude...černý vlasy, patka, pruhy, conversky...Nemluv sprostě, chovej se slušně, nejez maso...Co to má jako bejt?! Tyhle lidi nesnášim...Tvrdí, jak sou hrozně depresivní a přitom se tlemí na každym rohu...pro ně je emo jenom móda a ne životní styl. Respektuju lidi, který jsou fakt emo a ví, o čem to je...Ale těmhle ,,emo" blbečkům se můžu jenom smát do obličeje nebo kroutit hlavou...Žádná jiná reakce nevystihne to, co pro mě představujou.

34 Wewu Wewu | 8. září 2007 v 13:01 | Reagovat

Ahojík všem chtěla bych napsat článek do školního časopisu o dvou různých stylech a kultur. A To o Emo a Gothic. Jakožto neznalec obou kultur bych byla ráda kdyby jste mi pomohli. Moje icq je 346-077-520

35 nika nika | E-mail | 9. září 2007 v 16:03 | Reagovat

hlbokaaa poklona tomuto clanku aj tomu kto ma na svedomi tento blog....bezchybny clanok,perfektne napisany...proste super...uplne suhlasim

36 nicol nicol | 1. října 2007 v 13:28 | Reagovat

chtěla jsem jen vedět,co to je emo,ale jak tak čtu ty komentáře ani vy sami-co se o to zajímáte,nevíte ,co to vlastně je,protože každej říká něco jinýho.Takže jako na člověka,který se o tom chtěl něco dozvědět to působí dost negativně a říkám si: asi to za moc nestojí...

37 Bery Bery | 4. listopadu 2007 v 10:37 | Reagovat

http://fini.blog.cz/0707/emo-aneb-jak-je-to-doopravdy-precist    a co si takhle přečíst tohle..........si mužeš vymislet svuj text všecno je to copy z výše uvedeného odkazu:D:D:D:D:D:D:D:D

38 Hell Hell | 21. listopadu 2007 v 18:33 | Reagovat

já proti tomu co ostatní lidé nosi nic nemám...ale když vidím ty EMO lidi tak ja mi fakt do smíchu....i tím chováním a názorama jso upodle mě  uplně mimo...a těm fotkám se někdy musím fakt zasmát.....hnus.....

METALU ZDAR

39 chemical.fly chemical.fly | 27. prosince 2007 v 9:56 | Reagovat

for hell: každý má na emo svuj názor (já ho mám osobně hrozně ráda a sem za to ráda žhe je :-)) ) a metal není taky nic moc hzekýho :-/ ale je to tvuj vlastní názor

40 Campy Catastrophe Campy Catastrophe | 8. ledna 2008 v 21:04 | Reagovat

musim sa na vas vsetkych smiat, emo je to co je v tomto clanku a kto to este stale nedokaze pochopit je premna uplna nula =) neviem kto to uz pisal ale napisal ze emo hudba je Aiden,MCR a FOB.. ehm.. dovolim si trosku nesuhlasit..=))

41 Iwuška Iwuška | E-mail | 11. ledna 2008 v 14:58 | Reagovat

Zdarec!Mě osobně se líbí Emo jako móda a tak ale NIKDY bych o sobě netvrdila, že jsem emo!!!Článek je dobře napsanej, ale já se neřadím k žádné skupině a užv vůbec ne k subkultuře!!proboha lidí, vždyť každej můžu bejt originál a nevím, proč bych měla být emo jenom proto, že je to zrovna moderní a nebo tam jde o ty emoce!Veškerý subkultury dokáží pouze jediné....stanou se z vás ovce bez vlastního názoru, vlastní identity....ale jinak blog je v poho!=))

42 EmO... EmO... | 15. února 2008 v 20:00 | Reagovat

vyrábět si vlastní oblečení???ty vole,tak to neni EMO,to se můžem vrátit na stromy...a ty si něco lepšího,když kritizuješ styl (budu citovat) "emokids"???je to každýho věc...ať si každej chodí oblíkanej,jak chce...ať si každej myslí,co chce...do EMA nikdo nikoho nenutí...je to každýho rozhodnutí...

43 EmO... EmO... | 15. února 2008 v 20:04 | Reagovat

to Nicol:ae když se k něčemu vyjadřuje víc lidí,tak je většinou taky víc názorů...to by ti mohlo dojít

44 EMO... EMO... | 8. března 2008 v 22:28 | Reagovat

Teda Já neměla sílu to číst celý:D Tomu kdo to psal teda gratuluju nad skvěle zabitým časem a řekla bych, že jsem tak docela nepochopila co z toho článku jako mělo vyplynout:D

Jako tak nějak pořád nechápu, proč se do EMO lidi pořád tak ser**,  nač pořád bádat nad tím co že je to EMO?... Sakra, to ví přece každej, kdo se za něj považuje nejlíp sám.

Sbohem

45 EMOcore ano, EMOce taky, EMO ne! EMOcore ano, EMOce taky, EMO ne! | 29. března 2008 v 14:00 | Reagovat

Gratuluju mjk99 *bravo*

Velice rozumný článek, sice pro někoho trochu delší, ale obsahuje všechno důležité.

A hlavně mi konečně obsvětlil původní pojem EMO...

Taky děkuji autorce, že si do dnešních "emáčů" rýpla, protože to, co vyznávají (jak už teď konečně vím), je jedna velká, černá, smutná hromada hoven.

Řežte se, dokud neprohlédnete, "ema".

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama